Промяна на датата на Open Beta

Здравейте Foxes,

Foxotic News просто осъвременяване че Foxotic няма да бъде освобождаване Open Beta до 30 септември, а не 01 Авг сега. The Foxotic състав, освободен от Twitter по-рано днес защо, те правят това. Проверете го,
delay

Ние вярваме, че „неочаквани трудности“ са от всички хакерство, те са били преживява, и те искат да се актуализира на сигурността, така че когато Open Beta не се стартира, че е безопасно за всички възрасти, и тя ще бъде хакер-безплатно. Подкрепям действията им за промяна на датата на Open Beta, но аз също съм тъжен за това, защото има много лисици, които искат да влязат в игра и да го играя, но сега трябва да изчакате 30 септември да се играе, но Foxotic все още се приемат заявления Затворени Бета, но не забравяйте, само 500 може да получите инча Така че да ви пожелая на всички късмет в получаване инча

И така, какво мислите за тази нова Open Beta Дата на излизане? Харесва ми идеята, или го мразят? Кажете ни в коментарите по-долу.

Също така вече няма да бъдем като нашите 25 000 показвания парти до Open започва бета, но се надяваме до тогава ще бъде около 35 000 мнения, и ние ще направим парти за това всички да дойдат да. Ние също така сме съжалявам за сайта е в активен в продължение на няколко дни, Pacman и служителите се занимават с други неща, но ние сме се и се надявам да има нов пост за теб всеки ден!

~ Pacman

Малко съм разочарован от това. 😦 Толкова много се радвах и нямах търпение от Октомври 2012.Но какво да се прави!Ще почакаме.Единствения шанс да играем преди Open Beta да платил 10 долара.Вие какво мислите за това?Разочаровани ли сте?Можете на напишете коментар в коментарите на този пост.

-Rubanow11151

От Rubanow1151

2 коментара за “Промяна на датата на Open Beta

  1. Ех ужас!!!!
    Аз и сестра ми го чакахме толкова дълго и сега още!!!!

    • Едва ли ще можеш да видиш това съобщение някога, но играта вече е затворена или просто изоставена. Баннаха ме от там и вече не я играя. А и без това копирва.

Вашият коментар